وبلاگicon

یـــــــــاس

حضرت‌آقا میفرماید:
بصیرت یعنی وجود چشمان تیزبینی در انسان که بتواند پشت صحنه ی مسائل پیچیده سیاسی را به خوبی تشخیص دهد

اینجانب پیمان آشکار متولد  سال 1374 اهل استان فارس

بنده بر حسب وظیفه مدتی است که در بحث فضای مجازی وارد شده ام و شروع بکار کرده ام. وظیفه را ازین بابت میگویم که امروزه دشمن به صورتی نابهنجار در تلاش است تا نیروی انسانی ما را از درون و به روش جنگ نرم متلاشی کند و اینجاست که وظیفه ی ما بچه مسلمون های بسیجی روشن میشه که در حد توان و چه بسا فراتر، این شایعه و دروغ فرافکنی های دشمن رو خنثی کنیم که این همان معنای وظیفه عمومی و واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

شاید بنده نتونم اونجوری که باید، وظیفه ام رو انجام بدم ولی همین حضور باعث تیشه ای میشه که به ریشه دشمن میخوره. حتی اگر یک کلام از این حرف هایی که در اینجا بیان میشه روی یک نفر از این بازدید کنندگان تاثیر بگذاره خودش واسه ی آخرتمون خوبه. پس به این نتیجه می رسیم که الان اونهایی که توان حضور در چنین فضاهایی رو دارن نباید حتی یک لحظه درنگ کنند چون همین یک لحظه درنگ، دشمن رو یک قدم از ما جلو تر میندازه.

پس یاعلی بگیم و از هرجایی که میتونیم شروع کتیم. به امید اینکه ما هم حکومت آقا امام زمان (عج) رو ببینیم و سربازش باشیم؛  بسم الله...

درضمن اگر نقصی در این وبگاه مشاهده کردی و یا نظری داشتی  میتونی از طریق فرم زیر بهم خبر بدی.

و من الله توفیق

لطفا نظر، پیشنهاد و یا انتقادت رو از طریق فرم زیر به من برسون. یازهرا

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.